Det mentale univers

Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

  • Er der binding på abonnementet?
    Ja der er en måneds opsigelse. Altså den løbende måned og en hel måned.
  • Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
    Du sender en mail til [email protected] og beder om opsigelse samt lukning af dit abonnement. Der er en måneds opsigelse. Altså den løbende måned og en hel måned.
  • Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
    Vi tilbyder Visa/dankort, visa, visa electron, Mastercard, Maestro, Dinersclub.
  • Koster det noget for mig når klienter booker en tid hos mig?
    Vi tager et transaktionsgebyr på 5% af hver booking. Dette gebyr går delvist til vores betalingsgateway og udbyder.
  • Hvornår får jeg pengene for en booking udbetalt?
    Vi udbetaler fuldførte bookinger en gang pr. måned. Læs mere om hvornår det sker, i vores handelsbetingelser her. Det er vigtigt at du inde på din konto under "Økonomi" indtaster dine bankoplysninger her: *OBS, husk at du skal markere en booking som "Fuldført", før vi kan udbetale den til dig. Det gør du under "Klinik bookinger" og dernæst dem med statussen "Godkendt". Her vil du se en knappe der hedder "Fuldført", som du skal klikke på, når du har gennemført en booking.
  • Kan jeg bruge min profil som min hjemmeside?
    Ja, det kan du. Du kan uploade alt lige fra billeder, priser, åbningstider, afbudspolitik og meget mere, samt aktivere online booking, kontaktformular osv. Du kan derfor få næsten alle de samme funktioner som du ville have på en basic hjemmeside med en medium/premium profil hos os på www.detmentaleunivers.dk Udover at du kan bruge en profil som en hjemmeside, så bliver du også en del af en unikt fællesskab inden for mental sundhed. Hvis du har et domæne du gerne vil bruge på fx. visitkort, kan du under indstillinger, der hvor du har købt dit domæne, viderestille med et link fra din profil på detmentaleunivers.dk. På den måde vil folk der taster din hjemmeside ind, blive viderestillet til din profil på detmentaleunivers.dk som dermed kan fungere som din primær hjemmeside. Vi har 3 forskellige pakker og der er forskel på funktionerne. Du kan læse mere her https://detmentaleunivers.dk/priser/
  • Kan jeg have flere virksomhedsprofiler under samme login (Konto) ?
    Ja, det kan du. Du betaler nemlig pr. "virksomhedsprofil". 
  • Hvad får jeg ud af at have en profil på Det Mentale Univers?
    Udover at du får et univers hvor der er plads til alle, et univers der skaber bindeled mellem dig og dine klienter. Så er det også en platform hvor du nemt kommer i gang med at få kunder, uden at bruge tid og penge på en hjemmeside, markedsføring og booking system. På Det Mentale Univers har du nemlig mulighed for at få, en hjemmeside-profil, et booking system, betalingssystem og mailopsætning. Ydermere får du mulighed for at blive en del af et fællesskab af behandlere og klinikker imellem der alle har fokus på mental sundhed og trivsel. På facebook findes der en gruppe for behandlere der har en profil på Det Mentale Univers. I denne gruppe kan I søge viden hos hinanden, søge efter rette behandler til en klient du ønsker henvise videre og sparre med hinanden som kollegaer. På Det Mentale Univers er der 3 forskellige prispakker du kan se mere her https://detmentaleunivers.dk/priser/
  • Hvad er formålet med Det Mentale Univers?
    Formålet er først og fremmest at være en platform der er bindeled mellem behandleren og klienten. Dernæst er vores formål også at mindske den grøft der er mellem alternativ behandling og klinisk behandling. Samt skabe en forståelse af hvordan begge behandlings traditioner kan bruges både hver for sig men også sammen. Formålet er at skabe et univers eller en platform hvor der er plads til alle inden for den mentale verden uanset om man er healer, håndlæser, psykolog, clairvoyant eller coach mv. Vigtigst er nemlig at alle mennesker kan få let adgang til- og har mulighed for at finde rette behandler, for at værner om deres mentale sundhed. Dermed er formålet ydermere at skabe et univers hvor det er lige så almindeligt at dyrke sin mentale sundhed, som sin fysiske sundhed.
  • Hvordan kan jeg komme i kontakt med jer bag DetMentaleUnivers.dk?
    Du er meget velkommen til at skrive til os på [email protected] Vi svarer inden for 7 hverdage.
  • Hvorfor kan jeg ikke se min virksomhedsprofil på Det Mentale Univers?
    Du kan ikke se din virksomhedsprofil på Det Mentale Univers hvis du mangler at gennemfører betalingen. Du kan gå ind på "min konto" og ind i "min virksomhedsprofil". Ude i venstre side, kan du trykke på “mere” og du kan nu vælge du vil betale for dit abonnement.  Når betalingen er gennemført vil sin profil blive vist på DetMentaleUnivers.dk Gratis profilerne skal igennem samme proces, dog med en betaling på 0 kr.
  • Hvordan redigerer jeg min virksomhedsprofil?
    Du går ind på “Min konto”. I venstre side ser du en oversigt, her skal du trykke på “Min virksomhedsprofil”. Du får nu et overblik over dine virksomhedsprofiler. Du kan nu vælge den profil du vil redigere, og tryk på “rediger” ude til venstre, og du er nu igang med at redigere din virksomhedsprofil. Hvis ikke du kan redigere din profil, er det fordi du mangler at indtaste betalingsoplysninger. Se hvordan du betaler under FAQ  “Hvordan betaler jeg for min virksomhedsprofil eller skifter abonnement, efter jeg har oprettet en virksomhedsprofil?”
  • Hvordan betaler jeg for min virksomhedsprofil eller skifter abonnement, efter jeg har oprettet en virksomhedsprofil?
    Du går ind på “Min konto”. I venstre side ser du en oversigt, her skal du trykke på “Min virksomhedsprofil”. Du får nu et overblik over dine virksomhedsprofiler. Ude i venstre side, kan du trykke på “mere” og du kan nu vælge om du vil betale eller skifte abonnement.
  • Hvordan forholder jeg mig til klientens personlige oplysninger når jeg skriver med dem over mail via DetMentaleUnivers.dk?
    Det Mentale Univers ApS’s hjemmeside bruger kryptering med SSL protokol. Mails der er sendt via DetMentaleUnivers.dk gemmes ikke i vores system, og vi har ikke adgang til de informationer og oplysninger der måtte være sendt mellem klient og behandler. Dog anbefaler vi alligevel at private og personlige oplysninger vedr. en klient foretages over et telefon opkald. Dette for at sikre, at private og personlige oplysninger ikke kan komme i besiddelse hos andre, end klienten selv og behandleren.