Find den rigtige behandler/virksomhedsprofil
Øverst på siden finder du vores søgefilter. Her kan du sorterer virksomhedsprofilerne på vores hjemmeside, så du nemt kan finde den rigtige virksomhedsprofil til at behandle dine symptomer.
Du kan sorterer profilerne efter
Har du brug for at sortere efter flere og mere specifikke data, har du også muligheden for at benytte vores "Avanceret søgning".
Ved at klikke på "Avanceret søgning" til højre i søgefilteret, vil en dropdown åbne sig, med mange flere muligheder, for at konkretiserer din søgning og dermed også dine søgeresultater.

- Symptomer
- Branche og behandlingsform
- Landsdel
Book en tid hos en virksomhedsprofil/behandler
Når du vil booke en tid hos en virksomhedsprofil eller en behandler, åbner du blot deres profil og finder bookingformularen i højre sidebar:
(Tekst fortsætter under billedet)
Når du booker tid hos en behandler/virksomhedsprofil, skal du gennemgå nogle simple steps:
- Vælg dato og tidspunkt
- Udfyld dine informationer (Husk, hvis du allerede har en bruger, skal du blot logge ind i stedet)
- Bekræft og betal
- Du modtager en mail om at din booking er modtaget og afventer godkendelse
- Behandleren/virksomhedsprofilen godkender eller afviser din booking
- Du får en bekræftelse på at din booking er godkendt
- Efter sessionen er gennemført, markerer behandleren/virksomhedsprofilen sessionen som afsluttet og pengene hæves på din konto.
Kontakt en behandler/virksomhedsprofil
Du finder en behandlerens eller virksomhedsprofilens kontakt oplysninger på deres side og benytte disse til at sende dem en mail eller ringe til dem.
Du kan ydermere også benytte dig af den kontaktformular der er at finde på deres side, lige under kontaktoplysningerne.

Find de tider du har booket
For at tjekke dine bookinger og tider, skal du være logget ind på din konto.
Du fik under din allerførste booking tilsendt oplysningerne til din konto.
Hvis du ikke kan finde disse mere, kan du altid nulstille din kode ved at:
Så snart du er logget ind, trykker du på "Kontrolpanel"/"Min konto" i toppen til højre:
Herefter vil du komme ind på din konto, hvor du i venstre side kan se "Mine bookinger".
Og her, får du en oversigt over alle dine bookinger.

- Klik på "Log ind"
- Dernæst "Gendand adganskode"